sobota, 18 stycznia 2014

Czy te oczy mogą kłamać

"A gdy się zejdą, raz i drugi,
kobieta po przejściach, pies z przeszłością,
bardzo się męczą, męczą przez czas długi,
co zrobić, co zrobić z tą miłością?...
Czy te oczy mogą kłamać? Chyba nie!
Czy ja mógłbym serce złamać?" Ohhh Pepe ;)

Nie mogłam już dłużej odmawiać sobie realizacji marzenia o tym, by moim codziennym pieszym wędrówkom towarzyszył ... pies. Gdy postanowiłam je spełnić do głosu doszła także wewnętrzna potrzeba zaopiekowania się zwierzakiem, które straciło dom. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tajemniczym brunecie pomieszkującym krótko w jednym z okolicznych schronisk dla bezdomnych zwierząt. Serce waliło mi w piersi niczym szalone, a moja niepokorna Dusza nie mogła doczekać się dnia, w którym podamy sobie łapy. Raz dwa trzy...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz