czwartek, 22 października 2015

Koncepcja Body&Soul

Tej holistycznej idei oddajemy oboje z Almą serce ... kolejno jak w domino.

Najpierw Alma udaje się rozpieszczać do Studio Paula Body&Soul (http://www.studiopaula.pl/). Gdy zamykają się za nią drzwi studia, otwiera się zupełnie inny świat...intymnej troski o piękno i dobre samopoczucie. 

Czarodziejka Paula nalewa herbaty, w powietrzu unosi się oszałamiająca woń, Alma układa się wygodnie na łóżku...a Paula zaczyna uprawiać nad nią swoją białą magię.

Każda kobietą marzy czasem o tym, by ktoś zbudował dla niej świątynie i ustawił ją w jej centrum na piedestale. Nikt inny nie potrafi zrobić tego z taką energią, ciepłem, troską i smakiem jak Paulina. Nikt inny tak delikatnie i głęboko nie umie pieścić kobiecej duszy poprzez skórę.

Gdy Alma wraca do krainy przelewa na mnie swój błogi stan...masując olejem kokosowym moje paluszki. Jestem w niebie! Nikt tak jak Alma nie potrafi zadbać o moje samopoczucie, urodę i szczęście. 

Elegancja -Francja- i wersalski pies salonowy-Pepe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz